Obraz dla Ducha

img000025

Witam Was Słonecznie ,

Mapa Skarbów już zrobiona!
Ponieważ miałam głosy o dodatkowe wyjaśnienia , od osób,które nie uczestniczyły w tworzeniu Mapy wspólnie ze mną ,oto garść informacji.
Mapa jest tworzeniem symbolicznych ,graficznych  obrazów, rzeczy,które chcemy przyciągnąć.
Tworzymy ją za pomocą zdjęć ,mandali,wycinków z kolorowych czasopism i napisów (mogą to być wycinki z tytułów albo napisy kolorowymi kredkami lub pisakami).
Tworzymy z tego materiału obrazy naszych marzeń w formie kolaż ,przyklejając je na  duży karton.
Ważną rzeczą jest aby ta naszą pracą twórcza była kolorowa i przykuwająca uwagę.
Ma być to obraz, wszystkiego tego co chcemy zamanifestować.
Mapa Skarbów była popularną metodą obrazowania celów  w latach 80 i 90 w USA , teraz od kilku lat jest u nas rozpowszechniana.
Stosuję  metodę Mapy Skarbów  od 2003 roku,  mam tym samym przegląd jak jest  moja  siła  przyciągania .
Dopiero od 2007 wiem ,że jest to jedno z narzędzi do Radykalnej Manifestacji Marzeń wg. metody Colina Tippinga.
Zrozumiałam też idę tego co robiłam wcześniej .Teraz wiem ,że Radykalna Manifestacja marzeń polega głownie na ustępowaniu z drogi ,odsuwaniu naszego  racjonalnego umysłu tak ,aby mógł się połączyć z Uniwersalną Inteligencją .
Za pomocą Mapy Skarbów  pozwalamy sobie obejść racjonalny umysł i zaangażować inne części swojej osobowości ,które są połączone z naszą Inteligencją Duchową.
Dużą rolę odgrywa nie przywiązywanie się do rezultatów  naszych działań  i dlatego powierzamy nasze marzenia Sile Wyższej czyli Inteligencji Duchowej.
Do tej pory zanim się ukazała książka Radykalna Manifestacja Marzeń ,swoją Mapę na kartonie  oglądałam w stanie Alpha to jest zaraz po przebudzeniu i kilka sekund przed zaśnięciem .
W stanie naszego umysłu zwanym stanem  Alpha  jest większa przyswajalność informacji.
Była to trochę mało komfortowe dlatego też opracowałam sobie Mapę Skarbów w dużym ,kolorowym zeszycie tak aby była łatwo dostępna i traktowałam tez zeszyt jak pamiętnik ,robiąc w nim zapiski. Pisząc afirmacjami i rysując.
Jeszcze jedną z form jest wykonanie Szkatułki Skarbów .Tym razem wybieramy sobie ładne , kolorowe pudełko do którego  zbieramy zdjęcia i obrazy z katalogów ,broszur i czasopism.
Wycinamy  je jako symbol swoich pragnień  Możesz je gromadzić przez cały rok.
To Twoja Magiczną Szkatułka.
Całe proces tworzenia mam być radosny.
Zabawmy się jak małe dzieci …..bo tak naprawdę o to chodzi ,żeby sobie pozwolić na marzenia.
Dołącz to tego procesu wizualizację i modlitwę i powierz wykonanie całej pracy tworzenia Inteligencji Duchowej.
Colin Tipping radzi ,żeby po stworzeniu Mapy Skarbów schować ją i przez kilka miesięcy do niej nie zaglądać .Potem, zobaczyć jak zamanifestowało się prawo przyciągania w naszym życiu.
Mapa to zaledwie jedno z narządzi Radykalnej Manifestacji marzeń jak chcesz poznać więcej sięgnij po książkę o tym samy tytule lub skorzystaj  z  moje pomocy.

Życzę Ci pomyślności w manifestacji  marzeń.

W pełni swej Miłości .
Mira Ewa