„Jesteś tym, czym myślisz że jesteś”
Anthony de Mello

Umysł może być naszym najsilniejszym sojusznikiem lub największym wrogiem.
Rozwój pozytywnego nastawienia do ludzi i życia ma zasadnicze znaczenie w utrzymaniu tempa rozwoju i osiąganiu twoich celów osobistych.
Nasz podświadomy umysł działa jaka bank, jest całkowicie wolny od osądu i akceptuje bez zastrzeżeń wiadomości wysyłane do naszej świadomości.
Komunikaty te są głęboko osadzone, aż z czasem tworzą przekonania jakie mamy o nas samych i świecie .Są one pozytywne lub negatywne i budują naszą optymistyczną lub pesymistyczną postawę życiową.
Nasz podświadomy umysł następnie pobiera te myśli , gdy jesteśmy w sytuacji wymagającej szybkiej reakcji lub odpowiedzi.
W związku z tym co trzeba zrobić aby rozwijać pozytywne nastawienie do siebie i życia?
Należy obserwować i kontrolować swoje myśli, żeby wiedzieć w jaki sposób należy się zachowywać, lub reagować na konkretne sytuacje.
Możesz obserwować myśli i mieć wpływ na swój umysł świadomy.
I za pomocą tego mechanizmy, kontrolować wysyłane wiadomości do swojego podświadomego umysł.
Możesz świadomie uzyskać pozytywne nastawienie własnego myślenia, tak aby wydobyć z siebie największy potencjału.
Następujące narzędzia mogą Ci pomóc zamienić Twoje negatywny myślenie.
Uzyskasz tym samym myśli, które pozwolą Ci podejmować niezbędne działania w celu osiągnięcia Twoich osobistych celów.

1. Użyj Pozytywnego języka , w celu wyzwolenia mocy w sobie

Negacja

MOC

Nie mogę

Ja Mogę

Nie umiem

Ja umiem

To nie moja wina

Jestem całkowicie odpowiedzialny
Nigdy nie jestem zadowolony

Chcę się uczyć i rozwijać
Życie jest walką

Życie jest przygodą
Mam nadzieję, że

Wiem
Gdyby tylko

Następnym razem
Co mam zrobić?

Wiem, że mogę sobie z tym poradzić
To straszne

To doświadczenie uczenia się
To jest problem

To jest okazja

Nie potrafię

Ja potrafię to zrobić
Nie mam doświadczenia

Skorzystaj z doświadczenia innych

2. Użyj pozytywną afirmację / instrukcja
Skoro możemy sobie ‚wykrakać” przykrości to oczywistą rzeczą jest,że można sobie wyćwierkać przyjemności i dobre sytuacje.

Zasady podczas pisania afirmacji to –
myśl musi być pozytywna i musi być napisana w czasie teraźniejszym

Np. Nie choruje
JESTEM ZDROWY
Aby afirmacje być skuteczne i z powodzeniem karmiły twoją podświadomość, musisz być powtórzone – najlepiej 21 razy rano i 21 razy w godzinach wieczornych.
3. Wyeliminować słowa „spróbuj” ze swojego słownika
Używając słowa „spróbuj” dajesz sobie uprawnienia do porażki.
Np. Ja spróbuję to zrobić – JA ZROBIĘ

Zamiast używać „Jestem”- JA JESTEM

4. Napisz oświadczenie / karty

Napisze swoje afirmacje na małych karteczkach i umieść sobie w portfelu, bo tam najczęściej sięgasz lub w ulubionej książce użyj jej jako zakładki.
Włóż także do kieszeni .
Umieść w kilku miejsca gdzie najczęściej pada twój wzrok.
gdzie można je najczęściej zobaczy np. w dzień. przez łóżku, na swojej toaletce, na drzwiach lodówki, na biurku, przy telefonie , w swoim pamiętniku.
Pozwoli Ci pamiętać o pracy nad swoimi myślami.
MYŚLISZ , MÓWISZ , MASZ

TAK OTO TWORZYSZ SWOJE ŻYCIE

Skomentuj

