Zobacz jak rozpuszcza się zły nastrój….


Baw się i oglądaj razem ze mną.
Uzdrawiaj się energią słów miłości.

Mówię o wybaczaniu , miłości i szczęściu.
To jest moja pasja życiowa.
Znalazłam szczęście w sobie,
Znalazłam miłość w sobie,
Patrzę na życie kolorowo ,
Widzę szczęście w życiu .
Kocham Boga ,
Kocham siebie,
Kocham życie,
Kocham ludzi,
I to mi daje szczęście.

Dziękuje Ci, że Jesteś Drogi Czytelniku!
Zapraszam do radości życia, uśmiechu i kochania siebie.

Jestem wdzięczna Ci,
Przepraszam,
Wybacz mi,
Kocham Cię,
Dziękuję ,

Kobieta Szczęśliwa
Mira

2 thoughts on “Zobacz jak rozpuszcza się zły nastrój….

    1. Słowa są bardzo ważnym czynnikiem, oczywiście nie jedynym….Wyznaje zasadę 3 razy M 🙂
      Myślisz,Mówisz i Masz.
      Energia myśli i słowa a za nią idzie kreowanie rzeczywistość.
      Energia miłości czystej z czystego serca, miłość bezwarunkowej.

      Polubienie

Skomentuj

