Sprzątanie w niedzielny poranek :)


Niedzielny poranek.

Z sypialni mojego okna rozpościera się wspaniały widok, widać zielone gałęzie drzew z gąszczem liści .Kocham ten widok i napawa mnie on jeszcze większą chęcią do pracy. Zielony kolor jest bardzo kojący i relaksujący, „gapiąc” się w okno przychodzą mi do głowy wspaniale pomysły, często mam inspirację – Jestem!
Moja sypialnia jest dla mnie miejscem mocy.
Na pewno Ty też masz takie miejsce gdzie się czujesz najlepiej, komfortowo , sympatycznie i szczęśliwie.
Z miejsca moje mocy wysyłam do Ciebie wibracje szczęścia i miłości……tak, tak …..jeśli czytasz ten artykuł, obojętnie w jakim miejscu na ziemi jesteś, proszę przyjmij tę wibrującą energię miłości i szczęścia.

Jest niedziela i jak co rano mam najwięcej pomysłów i siedzę sobie w łóżeczku z laptopem na kolanach i piszę wprost do Ciebie przesłanie miłości.
Kiedy w 2002 roku czytałam książkę Marianne Williamson „Wartości Kobiety” z zachwytem czytałam fragment gdzie ona opisuje, że z laptopem w łóżku ma wenę do pisania……….i proszę(wprawdzie zajęło mi to 8 lat) naśladuje teraz Marianne, lepiej pożno niż wcale …….haha.
A więc pisząc sobie o tym wszystkim i zauważyłam nagle, że wśród tej fantastycznej zieleni jest martwy konar zeschniętego drzewa i nagle myśl powstała w moje głowie ,jeżeli ta zieleń symbolizuje mój czysty umysłu to jedna mała część wymaga nadal oczyszczenia.Tak ,tak …..Okazało się że ten konar jest nikłym drzewkiem, które dawniej było wiśnia, a teraz zeschnięte szpeci moje podwórko i mój symboliczny umysł.

Przyszła mi taka myśl do głowy , natychmiast chcę się tego pozbyć.
Na planie fizycznym zrobię wszystko aby uporać się z tą dawną wiśnią, napisze pismo do administratora obiektów zielonych z prośbą o usunięcie tego drzewa.
Na planie mentalnych zobaczę co mam do czyszczenia i jako administrator zabiorę się za cleaning swojego umysłu.

O oczyszczaniu umysłu możecie się dowiedzieć więcej z 5-częściowego kursu Oczyszczanie Umysłu

    , NAPISANEGO PRZEZ wspaniałego młodego człowieka Marcina Tereszkiewicza.
    Podczas pierwszej naszej rozmowę emanował radością i szczęściem.

    kurs czysty umysł

Skomentuj

