Pięć kroków do Fontanny Obfitości.


Pięć kroków do Fontanny Obfitości.

Twoje myśli i uczucia tworzą substancję wszystkiego co wytwarzasz i posiadasz.
Zmień swoje myśli i uczucia, a staniesz się bogatym .

MYŚL -CZUJ- DOŚWIADCZAJ

1. Budz się rano z uczyciem dziękczynienia Bogu, Żródła wszelkiej obfitości.

Natychmiast po przebudzeniu, kiedy jeszcze nie otworzyłeś oczu, właśnie w tej sekundzie: BADŻ WDZIĘCZNY! CZUJ WDZIĘCZNOŚĆ I MÓW :
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, KOCHAM, KOCHAM, MIŁUJĘ

Kiedy wstajesz z łóżka, pierwszą czynością niech bedzię podziękowanie. Robię to tak :
kiedy podnoszę się z pozycji horyzontalnej, siadam na skraju łożka i składam dłonie jak do modlitwy i siedząc, pochylam głowę i mówię:
DZIĘKUJE, DZIĘKUJE, DZIEKUJE !

2.Używaj zawsze swojego Słusznego Umysłu.

Zmień słowa :
nie mam na /mam
nie mogę na/ mogę
mam braki na /żyję w dostatku

3. Nigdy nie wypowiadaj się negatywnie na tematy finansowe.

Jak przychodzą negatywy, nie wypieraj ich, wybacz (zastosuj proces 4 kroków wybaczania) i podziękuj, że się zjawiły i że masz okazję do ich uzdrowienia, wybaczenia sobie, że takie myśli wytwarzasz.
Po podziękowaniu zastąp te negatywną myśl- afirmacją :

Kocham i akceptuje siebie.
Jestem w jedności z moim Żródłem, z nieskończonymi zasobami węwnątrz mnie i wszystkie moje potrzeby są natychmiast zaspokojone.

4.Naucz się przez cały dzień oswajać swój umysł z bogactwem.

Kocham i akceptuje siebie.
Bóg jest Żródłem dostarczając mi błyskawicznie wszystkich dóbr materialnych i pomysłów, których teraz potrzebuję.

5. Co wieczór zasypiaj powtarzając przed zaśnięciem, będąc w stanie Alpha, kiedy umysł jest najbardziej chłonny na największą prawdę :

JESTEM CI WDZIĘCZY BOŻE ZA WSZYSTKIE NIEZMIENNE BOGACTWA, KTÓRYCH DOŚWIADCZAM KAŻDEGO DNIA. KOCHAM I AKCEPTUJĘ SIEBIE.

Wytwórz w sobie uczucie osoby Bogatej i wizualizuj ten stan.

Skomentuj

