Obfitość


Obfitość jest naturalnym stanem rzeczy we Wszechświecie.

Uwalniam się od wszelkiego oporu wobec obfitości.
Czuje wolność od wszelkiego oporu wobec obfitości.
Otwieram się na obfitość.
Czuję, jak hojnie dzielę się obfitością z innymi.
Dając i otrzymując miłość, otwieram się na obfitość.
Moja gotowość, by z miłością otrzymywać od innych, jest sposobem na wspieranie ich w obdarowywaniu samych siebie.

Moja gotowość, by z miłością obdarowywać innych, jest sposobem na obdarowania siebie.
Czuję obfitość płynącą do Wszechświata i powrotem do mnie.
Czuję wdzięczność za dar , jaki właśnie dałem i otrzymałem.

Wiem i czuję, że obfitość jest naturalnym stanem rzeczy we Wszechświecie, i dziękuje za to.

Arnold M. Patent

cytat z książki C. Tippinga
Radykalna Manifestacja Marzeń

Skomentuj

